Roskilde Håndbold

U17 Drenge

Årgang 2009 og 2010

For U17 drenge har vi 2 hold: 1. og 2. division.

U17 drenge træner 3 gange om ugen, og der er drøn på til træning, hvor det er vigtigt at udvikle alle. Ud over haltræningen er der fysisk træning, bl.a. styrketræning.

Det sociale er også vigtigt, vi skal have glæden med.

Vi tager til en del stævner bl.a. var 2 hold til Ribe Cup i august. Ligeledes er vi afsted på klubbens fælles jule- og påsketure.

Der er altid plads til flere spillere. Har du lyst til at komme, så kontakt trænerne.

TRÆNINGSTIDER

Træningstiderne er tiderne i hallen, derudover kommer der fysisk træning.

Mandag16:00 - 18:00D1
Onsdag17:00 - 18:45D1

TRÆNERE

SPONSORER